Ett angenämt bekymmer just nu...

... är att solen lyser i rätt på TV:n så att Nyhetsmorgon badar i ett vitt sken. Får titta med öronen idag.

Mindre angenämt är min täta snok, tacka vet jag nässpray!

Är väl knappast den första som är lyrisk och skriver om våren men F*N vad det är skönt! Sol, ljus, gräs... Hopp om livet. På grund av mitt fysiska ( och välsignade ;-)) tillstånd är jag trött jämt, läggdags vid nio-snåret varje kväll och betongskalle på kudden varje morgon, men ljuset gör att det blir lättare att uthärda. Ser fram emot vad 2012 fortsätter bjuda på, har en känsla av att det kommer bli storartat.


Nissegrisen på promenad och photoshoot i Loka våren -08 får bli dagens bild. Skrutten, 11 år i april, still going strong!

Nu återstår det att se vad min förkylda skalle orkar med idag.

Trevlig helg!

/ A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0