Arbetsbefriad

Ah, sista dagen på jobbet idag. Vinkat farväl till kollegor (de tappra själar som inte kompat) och arbetsplats så nu får vi se var jag dyker upp i arbetssammanhang härnäst. Men nu, SEMESTER och sen ska det väl klämmas fram en unge också som ska tas om hand. Den här semestern jag har nu fram tills det är dags att svettas på förlossningen ska ägnas åt färdigställande av nytt sovrum och allehanda förberedelser åt den nya invånaren som flyttar te Höjda. Blir nog en hel del nötande av sofflock också skulle jag tro! Å ett o annat 30-årskalas och kanske en sväng till Höljes och rallycross-EM och nåt bad och...

Ja, ska nog hålla mig sysselsatt. :)

 
"Nu har jag faktiskt semester"-drink och Raggan i en låda i bagaget på bilen. 


Daffodilen har fått egen räser-stol idag! Vroom vroom!


Å så lite pretentiösa inredningsbilder för att visa vilken sofistikerad smak vi har i Höjda, inge skitnödigt alls.
Designklassikern String och några Lisa Larsson-alster, en vintage jordglob fyndad på svärfars vind och så lite Björnjägarkost (det är det ju absolut ingen annan i Bergslagen som har så vi känner oss väldigt unika!).

Nu åter till semesterdrink och slitage av sofflock.

/ A

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Då är det snart dags för dej... spännande! Är det första?

Vi ska ha 1 oktober är det sagt.. så lite längre kvar för mej då!

2012-06-22 @ 09:49:06
URL: http://www.eyeline.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0