På banan igen

Typ!

Har kört knasig katt-hund-tants-stil idag. Dvs ensam här ute i skogen pratandes med djuren. Nu är det ju inte fullt så tragiskt som det kan låta utan faktiskt helt självvalt och framförallt, skönt. Gillar att skrota runt och få lite städdamp då och då. För idag har jag inte bara lyckats städa huset utan även bytt i sängen, röjt disken o.s.v. Skönt att ha det undanstökat så man bara kan glida (?!) genom veckan sen tills det är dags för helg igen. Till och med två hönor har plockats fram och dammats av för att få lite påskfeeling i köket. Igår däremot då var jag faktiskt social och pratade med fler än hunden samt förärade centralorten med ett besök. Tittade till och med på fotboll, live! Så, ingen anledning till oro alltså.

Jag har även drabbats av grav hybris idag eftersom jag försökt mig på poker på nätet. Farligt beroendeframkallande! Men, hav förtröstan, har ej drabbats av spelberoende. Än.

Annars så går bilen bra och snart ska hunden ut på promenad med mig. Om man vågar sig ut vill säga. Minst sagt opålitligt väder idag. Hagel, snö. Kanske stöter på drivis eller en monsun rentav, vad vet jag. Allt verkar vara möjligt.

Nä, slut på svammel för idag.


Hunden, Hazel och mycket stor sten vid ett helt annat tillfälle
på en helt annan plats än just idag.


/ A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0