Na ni na nana nana...

Snubblade över två sköna reafynd på lokala bokhandeln häromdagen. Två inbundna raringar för 82 pix, som hittat! Den ena, Håpas du trifs bra i fengelset av Susanna Alakoski (hon med Svinalängorna ni vet), handlar om Anni och Sami, syskon uppväxta i missbrukarhem. Läsning påbörjad igår, avslutas troligtvis under helgen om jag håller samma tempo. Livsöden, perfekt för min boksmak. Den andra, Nattönskningen av Anne B. Ragde som skrivit bl.a. Berlinerpopplarna, Vila på gröna ängar, Arseniktornet och Eremitkräftorna. Håller Nattönskningen samma stil som redan nämnda av Ragde så väntar en trevlig läsupplevelse.


Så då vet alla vad jag pysslar med när jag inte kan sova (senast det inföll var kl. 5 i morse).

/ A

 


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0