Liiite update

Har efter tre hårda dagar av skrivande och filande fått beviljat att gå upp med min kära (eller j*vla kanske mer känns som rätt ord) b-uppsats i Historia; Patriarkalismen, facket och bruket - eniga vi stå, men söndrade vi falla. Svenska Järn- och Metallarbetareförbundets avd. no. 202 i Hellefors 1910-1933. Låter väl spännande?
Snart fyra års (fem om man räknar med min korta sejour på kulturvetarprogrammet i Falun) studier har inte lärt mig någonting om hur man planerar och strukturerar sig för att inte sitta med allt pluggande i sista stund. För nu var det på det berömda... Men, hävdar bestämt att jag jobbar bäst under press och det brukar ju alltid lösa sig i slutändan, lite nattplugg har väl ingen dött av. Dock ska väl tilläggas att det kändes rätt dystert där ett tag...

Snart sommarlov, snart sommarlov... Snart färdigstuderad, snart färdigstuderad...

Annars så, det vanliga; häst, hund, promenera, gnälla, skratta, träna...

Å i helgen ska det tjusas på hotell minsann!

// A





Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå så härligt! Snart klar i skolan.. och så ska du bo på hotell i helgen. Kul! Vart bär det av till?

2010-03-30 @ 17:11:27
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Pilli

Åhh, hotell, trevligt! Jag beundrar er som orkar plugga och ligga i. Det måste va som en dröm att vara färdig sen efter alla år!

2010-03-30 @ 19:14:29
Postat av: Annie

Lina: Hotell i Norrköping, Hans O ska åka rallysprint med en polare så då blev det hotellvistelse också! Gött värre :)



Pilli: JA! Så jäkla skönt att snart vara färdigpluggad, januari 2011 är snart här! Är OTROLIGT jäkla trött på allt vad studier heter nu!

2010-03-30 @ 21:19:35

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0