Ett inlägg

Ny vecka, nya tag, eller vad säger man?

Idag börjar Historia B, ska infinna mig på introduktion i eftermiddag och även denna termin vankas uppsats, visserligen inte lika omfattande som den som precis avslutats, men ändå. Kändes en smula surrealistiskt att lämna in en färdighäftad version av uppsatsen i måndags, något man våndats över en hel termin avslutat bara så där. Fjuff, slut. BARA 2 terminer kvar nu då! Heja heja! :)

Well, well... För övrigt lunkar livet på, pluggandet ständigt närvarande, dåligt samvete för att man inte hör av sig till alla man borde höra av sig till, jobb, hem, bil (dags för besiktning snart, spännande värre), hund. Känner mig lite kreativ också, min konstnärliga sida har haft semester i några år men nu så, lite idéer börjar ta form. När de realiseras återstår dock att se, no pressure.

Nä, ska ta mig en runda med sparken och hunden nu!

Tjing!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0