Ett måndagsinlägg

Jahaja, helgen är över, går lika snabbt varje gång. Känns inte som att man hunnit med speciellt mycket. Käkat, sovit, promenerat, eldat skräp, varit till stallet, påbörjat skolarbete inför nästa kurs. Öh, okej, det var ju en del som hunnits med. Fast, iofs, hälften av det hör ju till den dagliga rutinen ändå, oavsett om det är helg eller inte.

Ska ta mig en sväng in till Örebro idag och lämna in min färdiga b-uppsats (som jag bara behövde ändra lite formalia i, weeehoo!) och sen hem igen. Eventuellt tar jag mig en sväng förbi Oset och tar en promenad med vovven, kanonställe för promenader och återhämtning, påfyllning av energi.

I övrigt så längtar jag efter paket, och då menar jag inga julklappar! Utan ett paket från Telia med en ny lur. Råkade ju tappa min förra i en snödriva innan påsk och sen var det kalle godnatt för den. Hade ju varit lagom smart att INTE spara alla kontakter på SIM-kortet så nu börjar det mödosamma arbetet med att bygga upp en ny kontaktlista så fort nya luren anlänt. Skriver samma här som jag skrev på facebook; om ni tycker att jag borde ha ert nummer, skicka ett mess eller ett mail eller nå.

Hm.

Lite kaffe kanske?

// A



Kommentarer
Postat av: Katarina

Så himla underbart för dig det var verkligen en kanon uppsats:) Sitter idag med det sista hoppas jag så jag kan lämna in min inom kort! Lite lite mer att revidera än dig:P Lycka till med jobbet under veckan ses vi nästa taggade för ny delkurs!

2010-04-12 @ 10:32:58

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0