Kära dagbok

Inatt har Christer Fuglesang knallat runt i rymden och monterat en ammoniaktank...

... och Michael Jackson har blivit begraven. (För övrigt trodde man väl kanske att MJ redan var i jorden. Känns det inte lite uttjatat nu?) 

Å jag då? Nä, jag sov, med undantag för att jag släppte ut en katt klockan tre.

Dagens bravader blir förhoppningsvis mer intressanta. Det största är väl att jag ska göra mig till åtlöje uppe i Bovik när jag rider lektion för första gången på ca 15 år. Jaja, tänker ni, löjligt att tänka så, nedvärdera sig själv. Men, det handlar mest om psykologi. Intalar jag mig att det kommer bli bedrövligt så kommer det antagligen bli tvärtom eller i alla fall inte fullt så hemskt.
SYND bara att det SPÖREGNAR. Jippi. Förhoppingsvis skiner solen kl. 17.15. Men för all del, kom inte o kolla! :)

Å i morgon hjälper jag en god vän att flytta till något nytt.

Hoj!

// A

Kommentarer
Postat av: annelii

Hoppla påre!!

Gick det fint? Hoppas verkligen det..:p

Hörde från sis att du hittat en skrivpartner, gottit att det löste sig.

Funderat lite på ladies nighteriet?

Kraaam kram

2009-09-07 @ 19:22:23
Postat av: annelii

P.S Om inte förr sammanstrålas vi ju till coctail partyt.. Kanske tar ja me en hemlig gäst=)

2009-09-07 @ 19:24:08

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0