Saker man borde

Ja, va fan. Vad borde man göra egentligen? Kanske är det så att jag redan gör det jag borde, det jag vill, det jag är kapabel till? "Att göra"-listan, diger som en telefonkatalog, ständigt närvarande. Men, vad GÖR jag egentligen?

Så, det ska jag göra, tänka på vad jag faktiskt gör, istället för det jag inte gör. Det kan vara nog så bra. Eller?

Vad gör ni?

Pssst... det här är ett försök till självpepp främst för att jag har sån fruktansvärd prestationsångest inför C-uppsatsen som just nu författas (eller borde författas)... Inbillar mig att jag har en någorlunda klar version i huvudet men det hjälper ju inte när uppsatsen ska in för ventilering. Tror inte de vill ha mitt huvud på fat.

Well, well... Time will tell.

// A - för dagen självutnämnd guru


Kommentarer
Postat av: annelii

Tror du e inne på helt rätt spår vännen.. Alltså, att tänka på nuet -vad du gör och inte på det du inte gör -inte hinner med..

Låter ialf som det mest vettiga! Prio listor e bra, och din 1:a plats verkar ju oundvikligen landa på c-uppsatsen.



Tänker på dig i detta.. Och känner du för att slänga in lite skoj emellan åt vet du ju att en kväll me go mat o winnerbäck finns till förslag;)



Kram kram

2009-11-19 @ 11:13:24

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0