Lufttur

Idag har jag och Lilleman provat på något vi aldrig gjort förut. Ett megaskutt åt sidan för honom och en liten lufttur för mig. Som en blixt från klar himmel, hann inte fatta något förrän jag låg där på marken vilket varade i ca 2 sek sen studsade jag upp, kollade mig omkring för att se om jag haft publik till mitt lilla akrobatnummer och sen ett vigt (ehrm) skutt upp i sadeln. En kort sekund trodde jag dessutom att jag kissat (ja, faktiskt!) ner mig men efter en närmare titt så var det visst gegga över hela ändalykten, inte pink. Puh.
Jaja, Lilleman och jag är fortfarande vänner men jag kan inte begripa vad som orsakade den lilla incidenten. Vättar och spöken kanske?

Annars så, jobbat dag idag, lagom slitsamt. Och igår hade vi mycket trevligt besök från Fållhagen och det åts mat och snarr i hiskeliga mängder. Dessvärre spöade de skiten ur Team Hazelhill på både Alfapet och poker. Ajajajaj!

Ikväll kanske det rent utav blir en titt på Robinson 2009, verkar ju ooootroligt spännande.

Nu vankas det dock käk som herrn i huset kockat ihop!

Fridens liljor!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0