Måndag hela veckan

Ja, jag lever.

Måndag igen.

Blev en konstig vecka förra veckan med panikplugg, nattjobb, helgjobb, 2 ridturer och lite pizzakväll. Nattjobbet ställde till dygnsrytmen lite men, men. Idag är jag ledig, eller egentligen jobbar jag ju eftersom jag pluggar ( jaja, inte precis just nu kanske men boken är uppslagen iaf!), lite svårt med disciplinen ibland. Ska ta mig en sväng till Bovik om en stund och ta en tur på pållen. Synd bara att vädret inte är lika vackert som igår, satt nere på Brunnsjön och lapade sol och eldade brasa innan jobbet. Inte helt fel.

Nä, åter till läsningen, en mycket trevlig skrift om unga och nätverkskulturer från Ungdomsstyrelsen. Mums.


Grillparty på Brunnsjön igår...


Hasselhöjdsskräcken äter pinne.

// A

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt ni verkar ha haft det igår vid sjön... Är det postis som är med på ett hörn och lapar sol??? :) KramKram

2009-03-16 @ 14:35:07
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Linda

Åhh Gonzo grisen....=) Ge honom en stor puss från Matte...=) Kram.

2009-03-18 @ 08:53:02
URL: http://gladgooding.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0