Jag?

Gjorde en celebrity match på MyHeritage.com och jag är tydlligen mycket lik bland annat Julie Andrews och Luke Wilson! Det ni!

Dagen har bjudit på ett besök på Kringlan, promenad hem (tog bara 2 timmar drygt...) och så lite plugg och sånt.

Dagens höjdpunkt är att tvättmaskinen och torktumlaren återuppstått från de döda! Tvättmaskinen har inte varit som den ska på länge men för ett par veckor sen gav den upp helt och bara stod och tuggade. Men, idag gjorde händige H slag i saken och utövade handpåläggning på den och plöstligt inträffade ett mirakel. Ett ännu större mirakel var det att det gick att fixa torktumlaren, den har legat i koma månad efter månad efter senaste översvämningen i källaren. Bara att ta itu med tvättberget vi samlat på oss under ett par veckor nu.
Sådärja, då vet ni allt om våra vitvaror.

Idag har jag förresten officiellt kungjort min Vasaloppssatsning inför 2010, så nu ligger jag i hårdträning. Firade denna milstolpe med en mums-mums!

Nu ska jag kika på Halv åtta hos mig, Helge Skoog är väl för go ändå!

Ha're!

// A

Kommentarer
Postat av: Karin

Såååå...miss Hazel kom iväg till Carl-Jan-fanclub till slut...såg dej på film...;)

2009-03-05 @ 20:53:24
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0