AC/DC, Ullevi 2009-06-21

Ja, nu har man sett dom. Grymma gubbar med grym kondis och grym show! Trots att jag inte är ett av deras stora fan (om jag ens är ett fan överhuvudtaget?) så var det verkligen en upplevelse, ångrar inte en sekund att jag hängde med! Det var en mäktig känsla att se ut över Ullevi på en publik i extas, varje intro innebar ett kokande publikhav. En publik som dessutom består av allt från barn med mor och far i släptåg till de som var unga 1973 då AC/DC började lira. Ja, grymt mäktigt är nog det som beskriver gårdagen bäst.







Idag går vi på lite sparlåga här i det Hasselhöjdska hushållet. H ligger för närvarande och snarkar i soffan efter en hård dag på jobbet. Var hemma tio över fyra i morse, klockan ringde 06.00 för honom, bara att pallra sig iväg. Så det är inte så konstigt att det snarkas just nu... :) Själv vaknade jag tjugo över tre i eftermiddags, välbehövligt eftersom jag bara hann sova ett par timmar efter nattjobbet innan vi for till Gbg igår. Får väl se när dygnsrytmen blir normal igen! Nästa gång blir det att se till att ingen av oss jobbar dagen efter så att man kan stanna kvar o snarka...

Tack för mig, hej!

// A

Kommentarer
Postat av: annelii

Hoppas du hunnit tagit igen din sömn nu. En grym kväll fick ni ju, me grymt väder!!

Ha en fortsatt härlig dag i solen.

Krambanan!

2009-06-24 @ 16:36:10
Postat av: Linda

Snacka om avundsjuk, AC/DC är så satans bra...=)

2009-07-01 @ 16:32:14
URL: http://gladgooding.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0