Efterlysning

En vild chansning...
Någon vänlig själ i Hällefors-Grythyttan med omnejd som kan tänka sig att sälja eller låna ut;

- Gunnarsson, Bernt (1999) Lärandets ekologi. Villkor för elevers utveckling Lund: Studentlitteratur, 100 sidor, (Introduktion till specialpedagogik)

- Hjörne, Eva & Säljö, Roger (2008) Att platsa i en skola för alla, Norstedts akademiska förlag, 160 sidor, (Introduktion till specialpedagogik)

- Larsson, Hans (2008), Dom är så oroliga En studie om skolpersonals tal om elever i relationssvårigheter
Licentiatavhandling. Pedagogiska institutionen, Örebro universitet. 150 sidor, (Introduktion till specialpedagogik)

- Persson, Bengt (2008), Elevers olikheter och specialpedagogisk kunskap
Stockholm: Liber AB, 150 sidor, (introduktion till specialpedagogik)


- Wahl, Mats (2003), Svenska för idioter, Brombergs, 300 sidor, Skönlitteratur, (För blivande gymnasielärare), (Introduktion till specialpedagogik)

?

// A

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har Bengt Perssons bok, den får du gärna låna. Titta in när du är ute och åker bara.Hälsningar Madde

2009-01-18 @ 13:10:06
Postat av: Anonym

Tyvärr har jag inget av dessa, annars hade du fått låna.

Men ett tips som jag har köpt en hel del böcker från är www.kurslitteratur.se

Kram på dig o lycka till med kursen :)

2009-01-18 @ 14:38:29
Postat av: Åsa Bengtsson

Jag har Både "Elevers olikheter..." och "Lärandets ekologi". (inga andra. Om du är intresserad finns de att hämta på Sörgårdens förskola "Eken". Tar med dem till jobbet.

2009-01-18 @ 18:57:59
Postat av: Karin

Har Perssons bok, men antar att du redan har den...=) Annars kan jag ej stå till tjänst tyvärr...

2009-01-20 @ 18:37:34
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0