Åka av

Hoho!

Japp, så var helgen över, igen... Och ja, jag har jobbat (vilken överraskning!). Men har även hunnit med en massa skoj också bl.a. 30-årskalas för JJ i fredags. Blev en ordentlig överraskning för honom efter en lång och krokig bilfärd med ögonbindel och en massa ångest för "vad ska gumman säga"? Haha! Riktigt kul!

Igår blev det åka av ( i dubbel bemärkelse) och jag tror tamejfan att jag ska starta upp en karriär som rallydemon. Körde cirka 274 varv runt Brunnsjön igår och hann sätta den stackars Volvon i plogvallen tre gånger. Hade det inte varit för att jag varit tvungen att åka och jobba så hade jag nog fortfarande åkt runt där. Jobba hade jag förresten helst sluppit så här i efterhand, men nu är det gjort... Får se om det kommer obehagliga överraskningar inom 48 timmar...

Öh, nu blir det lite plugg, några böcker om AD/HD, koncentrationssvårigheter. Ska ha muntlig redovisning tillsammans med en tjej från seminariegruppen på onsdag. Dock har jag, hypokondriker som jag är, nästan börjat tro att jag själv har en släng av AD/HD (om man nu får uttrycka sig så, kanske inte helt pk men, men...), rätt många symptom stämmer in... Men å andra sidan så brukar jag även inbilla mig att jag har blindtarmen och mjältbråck och andra otäcka saker några gånger om året.

Lite bilder från igår...


Bankonstruktörerna har överläggningar om bansträckningen.


Det här skulle kunna vara rally-Hazel i egen hög person men det är inte, här hade jag nog inte ens funderat på att köra men efter något varv vid spakarna hade vilda hästar inte kunnat slita mig i från ratten. Eller nåt. :)


Gonzan roade sig med att jag bilar till husses och mattes förtret.


Å det grillades körv på löpande band! Såklart.

Ha're!

// A

Kommentarer
Postat av: Karin

Tror det hör till att diagnostisera sig under en kurs i specialped. Vi hade nog alla kombinationer, riktiga "bokstavsbarn"..;)Kraam!

2009-02-10 @ 16:36:14
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0