Nostalgia

Vilken nostalgitripp, som att slungas tillbaka i tiden och vara 14 år gammal och rätt såld på britpop igen.









Common people har även framförts i karaokeversion av mig och Tirr på en pub i Dublin för många herrans år sen... För övrigt så var det första gången jag träffade Tirr och hennes kompanjon Axel som var nyanlända, förvirrade svenskar i Dublin (vad de dock inte visste var att även jag var rätt förvirrad trots att jag bott där några månader, men det gick ju bra ändå...:)) Men, i alla fall, vi tyckte vi var mycket påhittiga och sjöng we want to live like Swedish people... Jättekul.

Måste få lite ordning på mina skivor nu känner jag, blev en väldig oordning på kräftskivan förra hösten och jag stängde locket till kistan de ligger i och förträngde det. Men, nu är det dags.

Tack för mig, hej!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0