När börjar nyhetsmorgon på lördagar?

Kl. 9 kanske. Jag som är för tidigt ute? Just nu visas bara barnprogram, Dinosaur King... Får väl kanske skylla mig själv när jag går upp kl. 7 helt frivilligt en ledig lördag? Jaja, ska strax iväg till Bovik och möta upp Lilla E som ska vara min och Lillemans guide i de djupa Boviksskogarna (eller kanske mest min, Lillen (ja, jag kom på mig själv med att ge honom smeknamnet Lillen igår...) hittar nog). En terapistund på hästryggen.

Lite bilder från igår;


Var till Bovik även igår...


... och umgicks med min polare Lilleman.


Mumsväder. Björskogsnäs där borta på andra sidan...

Nä, nu ska jag undersöka om sockerkakan jag var så jäkla ambitiös och svängde ihop för ett tag sen mår. Befarar att det inte blev så bra... Jaja.

Verkar bli mumsväder idag också!

TREVLIG HELG ALLAHOPA!

// A


Kommentarer
Postat av: Lina

såg jättehärligt ut...

2009-04-05 @ 00:39:27
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0