Familjeutflykt

Jahaja, igår var vi på en liten familjeutflykt minsann! Jag, H och vovven. Kanske hade varit spännande att ha ryckt med kattskrällena också, men nä, har upplevt några hemska resor till veterinären med klösmonstren. Bara skrik och jam och bajs och katter på instrumentpanelen i bilen. Men, i alla fall, vi var strax utanför Askersund igår och spanade på rallybilar, oh vad spännande tänker ni säkert nu! Och ja, ibland så är det helt okej. Det som gjorde att man överlevde igår var att vi grillade korv och hade en trevlig liten picknick. Enda minuset var skurarna med grus som fullkomligt överöste oss när bilarna fräste förbi så att man fick sila kaffet mellan tänderna. Men, man kan ju inte pricka in alla rätt jämt. H hittade även en ny bästa vän, en dam i 75-årsåldern som han pratade rally med. Man kanske ska se upp? :)

Lite pictures från gårdagen;


H och en rallybil. Fråga mig ej vem som kör bilen, sån koll har jag inte!


Laddad för rally... Slips och allt.


Rallyvovven.


Verkade tycka att det var en bra idé att krypa in ett buskage och softa.


Körv!


Mitt livs kärlek.


En mycket dålig bild ( inte lätt att hänga med å plåta alla gånger!) på H:s polare T som tyvärr bröt på sista sträckan...

Gårdagen avslutades med att våra personliga pizzabud Lew och Low kom hit. Calzone med vitlökssås, mums!

Idag har jag jobbat, bakat sockerkaka ( på jobbet...) och nu måste jag studera (som alltid). Suck, stånk och stön. Förhoppningsvis blir även min bil snart friskförklarad, H leker bildoktor just i denna stund...

Tack för mig, hej!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0