Söndag kväel

Måste nästan nominera denna helg till en av de trevligaste på länge. Mycket trevligt soft häng med pizza i Saxhyttan (trodde det var Bovik först, men det var Saxhyttan för damerna i sällskapet och Bovik för herrarna) på fredag kväll och igår bar det ju av till Karlstad för mer trevligt sällskapande och käk och senare utgång. Svängde våra lurviga på Blue Moon Bar och avslutade med ett raggarmeal från Kenneths i natt. Dagen idag har varit lugn. Har mest bestått av bilåkning och så lite söndagskäk med kärestan på Espana i Hfs. Gött.

I morgon bär det av till Örebro och Uni för seminarium om en bok som jag måste bläddra igenom nån extra gång innan jag lägger mig ikväll. Har ju inte varit in till Uni på tre veckor nu, känns lite ovant att man ska dit i morgon... Men kul att träffa alla och höra hur VFU:n varit hittills!

Just det, fick ju väldigt trevliga nyheter i morse. Min bästaste U fick en lite bebbepojke igår kväll så det blir en sväng till Kga i veckan för att titta på underverket.

Hmm.... nä, tack för mig hej!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0