Nej, jag har inte sparvat av...

... det är bara totalt kaos i mitt huvud efter en veckas praktik. Inte kaos på ett dåligt sätt utan snarare att en massa nya tankar väckts och flyger runt i huvudet. Nu blir utmaningen att samla ihop allt och få ut något vettigt av det. Tur att man har nio veckor kvar.

I övrigt händer inte speciellt mycket, var på Friskis & Svettis och rörde på fläsket igår, tänkte göra det idag också men det blev soffan med datorn och en dubbelplopp istället. Otroligt bra karaktär man besitter!
Eventuellt stundar en sväng till Örebro för en liten rallyutflykt i morgon, men det återstår att se. Regnar det så känns det inte speciellt lockande att stå i ett dike och frysa.

Hmm, ja, det var väl allt för tillfället...

Trevlig helg!

// A


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du har det gott du ser jag. Ska te mamms o papps i helgen, och då kanske man kan klämma in en fika med en gammal vän:-). Jag hör av mig, då min mob blivit stulen=(. Stor kram!

2008-10-15 @ 11:27:44
Postat av: Lina

Men om du inte sparvat av.. vad sysslar du med? Vill se lite uppdateringar nu - å de me basta! :)

2008-10-16 @ 15:23:21
URL: http://jaysblue.blogspot.com
Postat av: Annie

Anneli; Vad kul, ser fram emot en fika! Kram!

2008-10-16 @ 17:39:35
URL: http://hazelhill.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0