Anledning att oroa sig?

Börjar bli lite bekymrad för att min hjärna börjat förtvina. Igår t.ex. så jobbade jag och i vanlig ordning så var jag sen. För att vara lite nyttig tyckte jag att det var en utmärkt idé att ta med frukt och greppade något jag trodde var en satsuma ur fruktskålen. Blev lite snopen när det var dags för frukost på jobbet och jag upptäckte att det var en citron jag tagit med mig. Ingen fruktstund den morgonen alltså. Och idag, hade glömt både VISA- och körkort hemma. Upptäckte det när jag stod vid Uni och skulle betala parkeringen... Konstigt nog hade jag för en gångs skull kontanter, något som inte händer alltför ofta.

Finns det anledning att oroa sig eller är det bara sviter efter att ha blivit ett år äldre i söndags??

// A

Kommentarer
Postat av: Karin

Läser tillbaka lite nu när du hittat mig så jag hittat dig..!?;)

Haha, känner igen mig i det där så åldern är det ju inte...Nåt vi har gemensamt är ju dock det blivande yrket, kommer du inte ihåg hur Biggan Andersson är...!;) Kram Karin

2008-10-01 @ 16:43:54
URL: http://perssonskans.blogg.se/
Postat av: Lina

Du börjar bli gammal, my dear friend... så enkelt är det!!! Join the club. =)

2008-10-01 @ 23:46:17
URL: http://jaysblue.blogspot.com

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0