Snart klar!

Ett PM, fyra Örebroresor, 2 nattpass, ett kurspartaj och en ormbiten katt senare så är det alltså dags att ta helgen! Gött! PM-skrivandet gick överraskande bra för oss igår så idag är det stora slappardagen! Såg ganska mörkt ut för oss i onsdags när vi började fila på slutdiskussionen, tror att både jag och A hade stängt av hjärnan... Såg framför mig att vi skulle få sitta både torsdag och fredag och slita vårt hår men på nåt underligt sätt så släppte allt igår... Orden bara flödade och tangenterna glödde. Nu gäller det bara att ta sig igenom PM-ventileringen på torsdag! Drömde mardrömmar i natt om att jag hade glömt läsa alla andras PM till ventileringen och att jag inte hade en aning om vad jag skulle säga när det blev min tur att kommentera... Försökte lösa det genom att smita ut en stund och skriva ut alla PM i bibblan och snabbt läsa dem, men... ja, det gick väl inte helt perfekt. Låter som att det är dags att ta sommarlov! :)

Var ju på lite kurspartaj med seminariegruppen från historian i onsdags, vi var fem tappra själar som höll ställningarna, men kul var det ändå. Jag kapitulerade vid tio-tiden och styrde Golfen mot Höjda men övriga fyra hade hållit ut till två-snåret! Bra jobbat! :) Fick en mindre trevlig överraskning när jag kom hem vid 23-tiden och mötte ena katten som såg helmysko ut i hallen, ena sidan av ansiktet var helt uppsvullen. Bara att konstatera ormbett ( ja, våra små katter jagar huggorm) och ringa till jourhavande veterinär... Hade som tur var kortison hemma och blev ordinerad att stoppa i henne några piller. Så nu ser hon normal ut! Blev ordinerad att hålla henne lugn och inomhus också... Hm, jättelätt när det är fint väder ute och hon dessutom är van att vara mer ute än inne... Jaja.

I morgon är det klassfest! Ska ju bli kanonväder så det bådar gott inför i morgon kväll, perfekt väder för fest i Hergårdsparken i Hfs!

Tjing!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0