Yo!

Ikväll spelar Sverige mot Grekland i fotbolls-EM, men det är det väl knappast någon som missat? Visar matchen på storbilds-TV nere på Stallet på Gästis i Hyttan ikväll... Fick frågan nyss om vi skulle dra dit, har dock inte bestämt nåt än. 

Var till Hfs och lämnade blod under eftermiddagen. Måste erkänna att jag var lite skeptisk först eftersom jag mådde lite kasst efter sista gången. Typ hjärtflimmer, svimningsattacker och respirator... Eller nä, kanske inte riktigt så illa, men en smula svag i knäna och så i alla fall. Idag gick det dock finemang, drog i mig inte mindre än tre festisar när jag låg där och blev åderlåten och så låg jag still jääättelänge efteråt, brukar studsa upp och knalla därifrån fort som fan annars... Får nog köra dagens taktik nästa gång också. Just det, fick ju en T-skjorta av damen som satte nålen i armen på mig också eftersom hon råkade skvätta ner mitt linne med blod ( mitt eget blod, som tur var!). Lucky me, hehe. En bra dag på blodbussen helt enkelt! :)

För övrigt så blåser det storm här i Höjda ( och säkert på många andra platser också...). Hängde tvätt ute i eftermiddags och befarade att jag skulle få åka till Loka och hämta den. Allt har dock gått väl. Skönt, verkar lite drygt att leta efter sin tvätt i Loka... Kan ju bli riktigt tokigt, trosor i flaggstången, en behå i rabatten o.s.v.

Näe, detta måste ha blivit det mest oinspirerade inlägget på länge! Bara en massa bla, bla, bla... Bäst jag ger mig. Ska bänka mig framför TV:n och kika på Vänner istället.


Mina kompisar.

Hoj!

// A

PS. Blev visst lite pizza och folkbira hemma istället för en tur te Hyttan... DS.

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0