Snart är det lördag igen...

Måndag morgon och vad händer idag då? Ska på en trevlig liten introduktion inför jobbet i sommar, borde vara avklarat på en dryg timme, vilket är skönt för sen blir det nog Karlstad och lite shopping. Måste hitta nån trevlig klädtrasa och kanske ett par skor ( och säkert en massa annat onödigt!) inför helgen. På lördag bär det nämligen av på 30-årskalas så då måste man väl försöka se någorlunda anständig ut. Ser fram emot helgen, ska göra något som jag aldrig gjort i hela mitt liv... Spännande! :) Kommer nog bildbevis här på söndag eller måndag...

Har lite funderingar på en "prova på"-vandring med L & L + galningen James under veckan också... Finns ju lite planer på en längre tur framöver... Beror ju lite på väder också, är det så här grishett som det varit de senaste dagarna funkar det inte om man inte vill ha en helt utmattad vovve. Inget bestämt än, men kanske tisdag?

Nähä, måste nog ta och styra upp mig själv så jag kan visa mig ute bland folk! Börjar intro i Hfs vid halv elva.

Hej hej!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0