Nattuggla

Börjar ana ett fågeltema här i bloggen, först gök, sen uggla. Vad blir det härnäst? Skata kanske? Eller varför inte storspov eller dårfink? Hm, jaja. Man kanske skulle skriva något vettigt för en gångs skull... Men, nä, inte idag heller. Känner mig en smula trög i skallen idag, har jobbat natt och inte riktigt sovit efter det, blev tre timmar på förmiddagen sen jäkta iväg till Hfs och veterinären med vovven till kl. 13. Får bli en tidig kväll ikväll!

Renoverandet går i alla fall typ framåt, fattas lite list sen är det bara att släppa loss och piffa. Fyndade ju bl.a. ett gammalt, enormt stort, skrivbord i teak på Blocket i höstas som jag är lite spänd inför hur det blir att se ut när det står på plats. Ska bli skönt att ha en plats där man kan sprida ut böcker och kanske rent utav bli lite konstnärlig igen och skapa några mästerverk. Well, well... Fortsättning följer...

Nu måste jag dammsuga!

Tack för mig hej!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0