Fredag den trettonde

Ännu en fredag, och inte vilken fredag som helst utan fredag den trettonde, scary. Får se hur många ben etc. som är brutna vid dagens slut.  Äntligen lite sol ute också och förhoppningsvis inte så mycket regn. Blir en soft dag idag, ska glida runt och kika på födelsedagspresent i Hfs och Hyttan till 30-åringen vi ska fira i morgon. Har en ganska klar bild av vad det blir så förmodligen behöver jag inte anstränga hjärnan alltför mycket. Borde nog åka med lite saker till återvinningen också, men så har jag tänkt i några veckor nu så vi får se!

Var till Karlskoga en blixtvisit igår för att kika efter lämpligt klädesplagg till galejet i morgon. Försökte ju när vi var till Karlstad i måndags men det var inte helt lätt när man hade en suckande och pustande sambo i hasorna eller väntandes på en bänk utanför. Fann inte mindre än ett par skor och två klänningar igår, så nu är det beslutsångest av högsta grad om vilken jag ska bära i möra. Svåra grejer det där med klädsel!

Nu ska jag slänga på lite färg på väggarna i det blivande contoiret!

Ha're!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0