En stund med Ernst

Jag ser gärna på TV och det jag ser helst är amerikanska sitcoms, matlagnings- och inredningsprogram och på måndag börjar ännu ett program som passar mina intressen, Sommar med Ernst  klockan 20 på TV4! En mix av inredning och matlagning. Precis så att man hinner se lite barfota-Ernst innan det bär av till jobbet. I denna intervju berättar Ernst vad han tycker är svensk sommar och att han tycker att "Det är så viktigt att njuta av de enkla sakerna. Det kan va skönt att lukta på en hund då och då."  Det finns ingen som Ernst. I samma intervju får han frågan Kommer det att bli mycket barfota i det nya programmet?  Svaret blir;

-Det kan du fethajja. Dom här 45:orna har varit instängda allt för länge. Längtar efter att få gå på nyskurade trägolv. Jag är säker på att jag skulle kunna resa en hel arme med svenskar som går barfota.


Tittut!                                                                                  Bild: www.expressen.se

Onsdag bjuder också på premiär av ett program i min smak, Grilla! på TV4 kl. 20, där Christian Hellberg reser runt i Sverige och hjälper glada amatörer att grilla. I första avsnittet är han på Töreboda Camping för att tipsa om grillning som passar campinglivet, kanske nåt för mor och far?
Man skulle ju nästa kunna tro att jag blivit anställd av TV4 för att puffa för deras program... :)

Eftersom sommarvädret verkar lysa med sin frånvaro så har jag inte det minsta dåligt samvete för att jag ugglar framför TV:n! Så det så! :)

Ha're gött!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0