Just det!

Kom på en grej! 8 augusti är det Lindesnäsnatta, den ack så trevliga tillställningen vid Lindesnäs Herrgård i Dalarna (eller vilket landskap det nu är!). Jag, fröken H och en saxhyttetös startade en gång i tiden en stadig (trodde vi då) tradition att dra dit varje år och ha skoj till tre på natten. Första året gick vi ut stenhårt, likaså andra och tredje, med varierande deltagarantal. Nu de senaste åren har det blivit dåligt med stuffande på logen i Lindesnäs men det ska det (förhoppningsvis) bli ändring på i år! Har tagit ledigt enbart för denna händelse! Nån som vill med??? Man bör ha i åtanke att natten spenderas på campingen (alltså bör man inte vara alltför kinkig och kräva bekvämligheter som toalett och rinnande vatten, vi lever spartanskt) nedanför självaste nöjespalatset. HUR man vill sova ( bil, sitt eller nån annans tält, i skogen, på stranden, på logen) bestäms så sent som klockan tre natt till lördag. Kan bli hur som helst! Skitsamma om det regnar eller haglar, dit ska vi i alla fall!

Spanade in hemsidan, dock verkar inte länken till Lindesnäsnatta funka så jag hoppas att jag har uppfattat rätt och att hela spektaklet äger rum 080808.

Som sagt; nån som är sugen?

// A

Kommentarer
Postat av: Lull

Tja tösaklösa...Jag är på till Lindesnäs....=))

2008-07-13 @ 23:12:10
Postat av: Hazel

Heja Lullan!

2008-07-14 @ 10:38:43
Postat av: Fröken H

Tror du, jorå Lindesnäsnatta blir det! Ska gå ut lika hårt dom första året och hoppas ingen kräks på sig själv, men det är en risk man får ta. För övrigt kan jag meddela, att Kanna och Kresten oxå är intresserade.

2008-07-23 @ 13:25:03
Postat av: Saxhyttetösen

Jag vill, jag vill, jag vill...(varför ska ja bo uppe i ume...) Mitt flyg går vig 16 så jag hinner nog inte hem (snyft) Oj, vad jag saknar den där galna tiden (inte andra året dock- de som var med vet varför) Lova att leva livet även åt mina vägnar, å ni glöm inte dammsugarna till vakterna, och Polly =)

2008-08-05 @ 15:12:35

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0