Ännu en helg förbi

Har hunnit gå några dagar nu, har inte haft inspiration, ork eller tid att fippla med bloggen, men nu så! Eftersom helgen mest inneburit jobb så finns inte så mycket att rapportera, har ju jobbat på natten och sovit på dagen. I lördags kväll innan jag skulle börja jobba hann vi ( läs jag & H) i alla fall med en romantisk middag (hålla handen, titta varandra djupt i ögonen o.s.v., haha!) på Harrys i Karlskoga. Riktigt smarrigt käk där, fast jag kanske inte är så kräsen? :) Nåväl, åt i alla fall detta;


Smarrigt...

Söndagen ägnades åt sömn fram till två sen listspikning i rummet som varit projekt senaste året eller så, bara lite målning kvar nu! Har redan smugit in lite möbler, bl.a. mitt kära skrivbord som i princip tar upp hela rummet. Bokhyllan som var tänkt att inhysa allt från kurslitteratur till målarpenslar och annat krafs får tyvärr inte plats så det blir att leta upp en smalare hylla. På önskelistan står även skrivbordsstol, arbetslampa och diverse andra småsaker. 

Idag har jag varit på detta ställe:


 
... och fikat på bulla och kaffe tillsammans två trevliga töser med rötter här i trakterna. Det är inte ofta man ses men det är ack så trevligt varje gång!

Morgondagen bjuder på lunchdejt med Zed och smågalningarna! Mer om det sen!

Ha're!

// A

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0