Måndag

Igår var jag till Örebro och handlade klappar på Marieberg. Var lite orolig innan jag drog iväg eftersom jag lätt får panikångest-attacker av att trängas med alltför många människor på allt för liten yta. Svettigt, varmt, konstiga lukter, människor som inte kan hålla avstånd o.s.v... Förberedde mig så gott det gick innan avfärd med att ta en tunn jacka på mig, inte för tjocka kläder i övrigt samt liten väska att hänga över mig så att båda händerna var fria. Och det funkade, så jag kan rekommendera denna taktik varmt. Thank God. Kom hem helskinnad med psyket i behåll. Dessutom, som grädden på moset, fick jag tag i nästan alla klappar. Skulle iofs inte ha så många, men ändå... H och jag köper gemensam julklapp, sånt som båda önskar sig. Skönt, slipper man oroa sig för det.

I övrigt så är jag brutalt sugen på att tatuera mig, fixa till den jag gjorde när jag var femton, den börjar se lite ledsen ut... Hittade en fantasty-konstnär vid namn Amy Brown igår och nåt liknande det hon gör skulle gärna få pryda min arm. Jaja, får bli när man skrapat ihop lite kulor.

Nähä, dags att göra lite nytta!

// A

Kommentarer
Postat av: Karin

Hua, känner igen det där obehagliga med mycket folk som är överstressade och verkar ha lämnat förståndet hemma...!! Skönt att du överlevde iaf..;)

GOD JUL på er i Hazelhill...!!=) Missa för tusan inte kalle nu..;)

2008-12-24 @ 14:52:00
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0