Gah!

På tok för sent för att sitta och häcka framför datorn och smyga runt i bloggvärlden så här sent när man ska upp med tuppen, jag vet! Vuxet som fan låter det också, men man är ju som nån annan pensionär nu för tiden och går och lägger sig senast tio för att orka upp dagen efter. I och för sig verkar inte taktiken fungera något vidare eftersom det är samma procedur varje morgon, ett oändligt antal snooze-tryck och sen släpa sig upp i sista sekund och inte alls hinna med att styra upp sig själv så som man kanske skulle vilja. Men det är allt bra gött å ligga kvar i sängen också... Lyckligtvis finns ingen H hemma som kan störa sig på mitt snoozande, har testat några gånger och han blir lite galen då. Milt sagt. Själv är han exemplarisk på morgonen, ställer sig upp så fort larmet piper. Lite avundsjuk är jag, tänk om man hade sån karaktär.

Men, det var inte det jag skulle skriva om ju!

Skulle bara berätta att dagen varit lång, har hunnit med både praktik och ett seminarium inne i Örebro samt snickrat ihop ett trevligt litet prov inför morgondagens övningar. I morgon blir det för övrigt massivt svullande hela dagen. Först ska jag (jaja, inte bara jag utan en massa andra också) möta Hällefors Kommuns bildningsförvaltning för att snacka skola och framtid och sånt, detta avslutas med en trevlig liten lunch på Silvergrytan. Inga fel. På kvällen blir det årets första julbord på Hällefors Herrgård tillsammans med goa arbetskamrater, mycket trevligt!

Nä, duschning och läggning, NU!

// A

Kommentarer
Postat av: Karin

Någon kommentar om mötet vi var på?

2008-12-14 @ 15:56:32
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0