Bild-bonanza!

Hallå! Ja, det var fasen inte igår man var här inne och skrev ner några rader! Så mycket till skrivande blir det inte den här gången heller utan snarare en massa bilder. 

Vi börjar från början, eller vad man nu ska säga. Lite bilder från det redan omnämnda singstar/25års-partyt i sta'n hos Lullan!


Lullans broder och Lilla E battlar! Antar att det var många som var hesa dagen efter?


Ojojoj! Tänk vad lite singstar kan plocka fram hos människor! Vilken inlevelse!


Uppläxning på gång! :)


Lullan bjöd på både mat och dryck (som vanligt när man är där), därifrån behöver man inte gå hungrig eller törstig!

Veckan efter blev hektisk. Mycket på praktiken, en del aktiviteter inne på uni i Örebro, julbord med lärarstaben på tisdagen och luciafirande på Pihlskolan på fredagen. Den årliga Luciabollen gick av stapeln på fredagen också och jag medverkade såklart. Vad jag dock inte hade klart för mig då jag anmälde mig till laget var att det handlade om volleyboll. På min tid spelade man fotboll, jaja. Kul var det iaf, men dåligt gick det och en massa träningsvärk fick jag! Vi var dock mycket kaxiga när vi äntrade planen, guldkronor på huvudet och spelandes We are the champions på bergsprängare. Lärarlaget vann ju tydligen förra året... Inte som i år, endast en vunnen match. Kan ju inte vara på topp jämt. :)


Lussande fredag morgon i Folkets Hus och....


... utdelning av priser i Lilla Nobel ( alla elever hade varit med och skrivit om missbruk, antingen en dikt, egna tankar eller en novell).


Luciabollen i full gång...


Lasse Kronér var där!  Eller kanske var det NP som skojade till det och styrde ut en elev till en kopia av deras ena lärare? :)

På självaste Lucia-dagen, alltså i lördags för den som inte räknat ut det, for vi med tåg till Karlstad för att bo över och gå på julbord och julshow på Sandgrund tillsammans med H:s kollegor samt ett gäng andra firmor från Graheidi. Det blev nostalgimaraton utan dess like eftersom gamla godingar som Lili & Susie samt Boney M uppträdde. Men från det kommer bilder inom kort eftersom de inte är överförda till nån dator än.... Men i alla fall, hade tänkt åka tåg hem på söndagen, gick vid fyra-snåret, men som tur var haffade vi skjuts när vi checkade ut från hotellet och var hemma i Höjda vid halv två, två istället för halv sex, sex om vi hade åkt tåg.

Denna vecka innebär plugg och åter plugg, jobb och bara ta det lugnt. I eftermiddag bär det av till Hfs och veterinär för att ge Filifjonsan en spruta.

Tack för mig, hej!

// A

Just det... Om det är någon som är med på bild men som inte vill vara det, hojta till, så tar jag bort!

Kommentarer
Postat av: Lina & James

Tjena! Kul att du är tillbaks "på bloggen". Ja, vi kommer jättegärna förbi någon kväll nu under julhelgen. Låter mycket trevligt. Det är bara ni hojtar till när det passar. ;) Kram L.

2008-12-16 @ 11:08:33
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Itchikoo

vill gärna se bilder fr¨ån i lördags ;) tror du va den ende som tog några :D



Puss på nosen!

2008-12-16 @ 16:50:09
Postat av: Sanna

T.o.m. jag är med på en bild :)

Ni va jättefina på luciabollen! :)

Ha en skön jul!

Kram

2008-12-16 @ 20:07:46
Postat av: Karin

Vilken tur att du la till det där sista, annars hade jag fått peka med det långa pubilcerings-pekfingret...Kan ju mycket om det där nu när jag läser data..;)

Tack även för förklaringen...ett tag trodde jag att alla i GHN jobbade på samma företag efter som de samma helg skulle till K-stad på julbord och övernatta...;)

2008-12-16 @ 21:29:04
URL: http://perssonskans.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken tur att du la till det där sista, annars hade jag fått peka med det långa pubilcerings-pekfingret...Kan ju mycket om det där nu när jag läser data..;)

Tack även för förklaringen...ett tag trodde jag att alla i GHN jobbade på samma företag efter som de samma helg skulle till K-stad på julbord och övernatta...;)

2008-12-16 @ 21:29:56
URL: http://perssonskans.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken tur att du la till det där sista, annars hade jag fått peka med det långa pubilcerings-pekfingret...Kan ju mycket om det där nu när jag läser data..;)

Tack även för förklaringen...ett tag trodde jag att alla i GHN jobbade på samma företag efter som de samma helg skulle till K-stad på julbord och övernatta...;)

2008-12-16 @ 21:30:45
URL: http://perssonskans.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken tur att du la till det där sista, annars hade jag fått peka med det långa pubilcerings-pekfingret...Kan ju mycket om det där nu när jag läser data..;)

Tack även för förklaringen...ett tag trodde jag att alla i GHN jobbade på samma företag efter som de samma helg skulle till K-stad på julbord och övernatta...;)

2008-12-16 @ 21:31:52
URL: http://perssonskans.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha, kände att du behövde läsa det minst fyyyra gånger...eller så var det datorn som gjorde detta mästerverk alldeles själv..;)

2008-12-16 @ 21:33:09
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0