Uppe med tuppen?

Igår när jag lade huvudet på kudden var jag fast övertygad om att gå upp tidigt idag, typ när H gick upp vid 06.00. Och hur gick det? Hmm, mindre bra, 09.44 pallrade jag mig upp ur sängen. Det här med att sova långt inpå förmiddagarna är ju med största sannolikhet en effekt av mestadels nattjobb i sommar. När alla andra sover är jag vaken. Blir ju lite fel när man ska ställa om till att vara vaken på normala tider... Men, i alla fall, hade ju tänkt vara superaktiv idag och hinna med det som inte hunnits med. Tråkiga saker som att städa, ringa viktiga (öööh) samtal, köra massa rassel till återvinningen... Har nu gjort en väldigt ambitiös lista över vad som ska fixas och det är bara en grej jag mäktat med... Jaja, man kanske skulle slita sig från datorn och ta tag i allt? :)

Hej hej!

// A

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe skönt att nån fattade att jag skojade =)

2008-08-06 @ 20:30:05
URL: http://pyttis.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0