Hoho!

Nu är jag här igen! Om nån nu skulle ha saknat mig... *blink*.

Besöket hos Ingvar gick bra igår. Hade ju hört en massa om att det var ett så fruktansvärt stort bygge det där IKEA i Karlstad... Men, nja, var väl inte jättemycket större än Örebro?? Eller? Hm, kanske bara jag som har taskig verklighetsuppfattning. SJÄLVKLART så handlade jag en massa användbart skräp, är ju helt omöjligt att ta sig igenom det där stället utan att nåt fastnar på en... En sak hade de dock i Karlstad som jag kikat efter länge i Örebro, och det är detta;

Alvine Frö, kuddfodral. (Bild: www.ikea.com/sve )
Som vanligt skulle jag vilja ha massor av saker men... det går ju inte.

Jaha, nu när dagens i-landsproblem ( att inte kunna handla allt man vill på IKEA, ajajaj!!!) är avklarat kanske man ska ta och berätta vad som händer i helgen. Först och främst blir det jobbande i morgon och efter det en hederlig svensk kräftskiva hos syster med make. Kul! På söndag är det vilodag, det vet väl alla?? :)

Hej hej!

// A

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjoho!!

Då ska du komma ner hit och gå på ikea. Det är lite större, men inte mycket. Men dom håller på med utbyggnad, så att det kommer bli mycket större. Hehehee!

2008-08-29 @ 23:27:51
URL: http://gladgooding.blogg.se/
Postat av: Tirr

I göteborg har vi hela två IKEA

2008-08-30 @ 21:12:46

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0