Hektiskt

Det är lika bra att slita ut sig totalt nu när det sista veckan på sommarschemat så därför jobbar jag dubbelpass idag, åker bort på galej direkt efter jobb i morgon, kommer hem på lördag och jobbar natt lördag och söndag. Måndag 7.15 kommer jag åka hem och somna som ett barn. För det känns som att helgen kommer bli ett enda långt maraton.

Men, märk väl, detta är inget klag för att jag vill att folk ska tycka synd om mig, tvärtom, det är ju helt självvalt och pengatarv som jag är så jobbar jag självklart samtidigt som en liten nöjestripp kläms in mellan allt. Icke desto mindre så kommer jag att tycka att det är för jävla gött när den här helgen är över!

Bilder från morgondagens ( antagligen mycket regniga ) tripp till Dalaskogarna tillsammans med Fröken H kommer dyka upp här. När vet jag inte, men var så säker, dom kommer.

Hej hej!

// A


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, okej, samma här:) jobbat hela sommaren ja med.. men slutar på schemat på söndag:P ja visst ja ska hälsa:) ha de bra:P /Linda

2008-08-08 @ 15:34:34
URL: http://missliindaa.blogg.se/

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0