Göken har landat

Har ju länge suktat efter detta gökur som finns på Bolagret. Dock var man tvungen att beställa för minst 500 riksdaler om man ville skicka efter det från deras webshop, och det hade jag ingen lust med. Men när vi höll på med vårt turistande som bäst nere i Malmö sprang jag på en Bolagret-butik. Blev helt till mig, rusade in och sprang till klock-avdelningen, inget gökur... Suck. Men, när vi skulle ut från butiken så såg jag det, my lovely gökur. Så nu bor det ett gökur hemma hos mig och jag är supernöjd! Fann även en lampa till "kontoret"... Fattas bara stol, lite attiraljer och en och annan hylla där nu.



// A

Pssst... Lampan är ( som Tirr har alldeles alldeles rätt i ) från Hemtex, inte Bolagret... Om det nu hjälper nån... :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud sååååå fint! :) Kul att kontoret börjar bli klart... redo för skolstart alltså.

2008-08-19 @ 21:18:54
URL: http://jaysblue.blogspot.com
Postat av: Tirr

Tittade också på den lampan, på Hemtex

2008-08-20 @ 21:07:02

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0