Trött i apostlahästarna

Jajemen, nu är man trött i ben och fossingar. Har trampat flera mil ( känns det som iaf!) på Bergviks köpcenter idag. Lyckades faktiskt hitta allt jag skulle ha!



- Pjuck, check! Grymt sköna ballerinaskor!
- 2-pack toppar, check! Går alltid åt. Fast... när jag tänker efter så stod de ju inte på listan...
- Klädtrasa som passar till festligare tillställning, check! Fast det blev inget som döljer skavankerna utan snarare tvärtom, nån slags fodralklänning som visserligen klämmer åt hullet lite men som visar minsta valk. Jaja.
- Alkoholhaltig dryck, check! Humle-baserad, som vanligt alltså...
- Lyckades få med mig en himla tjusig tygpåse med björkar på hem också. Min kära sambo kommer antagligen skaka på huvudet och påpeka att jag redan har fyrtio tygpåsar redan. Men det struntar jag i, man kan ALDRIG få för mycket tygpåsar (eller andra väskor)!

Lyckad shoppingtur idag men har haft brutal otur med en massa andra saker. T.ex. så lyckades jag spruta ner fötterna med diesel när jag skulle tanka (inte mitt fel, apparaturen hängde sig på nåt skumt sätt, fick springa in på macken i panik ock skrika; Det sprutar diesel!!!), jag har fått ett barn att gråta, 2 ggr! (jag lovar, fanns ingen som helst provokation från min sida. Kanske räckte med mitt utseende? :)) och så har det gått massa proppar så att vi inte haft nåt vatten... Suck. Kanske dags att sova och vila skallen nu?

God natt!

// A


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0